למעלה מ-25 אלף ילדים השתתפו חינם בלונה פארק בביתר

צבי הדס 5 Comment on למעלה מ-25 אלף ילדים השתתפו חינם בלונה פארק בביתר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חג גדול לילדים: למעלה מ-25,000 ילדים הגיעו ל'ביתר לנד' – הלונה פארק הענק שהקימה עיריית ביתר עילית – עבור ילדי העיר, אירוע חסר תקדים בו זכו כל ילדי ביתר לכניסה חינם לכל המתקנים, ללא שום עלות.

הלונה פארק המתקדם, שמופעל בביתר זו השנה השלישית, שודרג עוד יותר השנה במספר ובסוגי המתקנים, עם עשרות מתקנים שונים, בהם – מתקנים חשמליים שונים, בלרינה, סימולאטור, ספינת פיראטים, אופני קארטינג, מתנפחים ועוד, כולל מתחם מיוחד לקטנטנים, כך שהמקום סיפק פתרונות פעילות והנאה לילדים מגיל 3 ועד לגיל 14.

במקום גם הושמעה מוזיקה חסידית משובחת לאורך כל שעות הפעילות, מה שהוסיף לאווירת ההפנינג החגיגית של האירוע. כשבנוסף, ג'ינגל מיוחד עם המנון הלונה פארק, נכתב והוקלט במיוחד עבור האירוע, על פי מנגינת שירו החדש של אברהם פריד "באש ובמים".

אלמנט בולט נוסף בלונה פארק – היה שער ענק שהוצב בכניסה למתחם, עליו הוצבו שלטים מעוצבים היטב, הסוקרים את הישגיה של ביתר באחרונה בשלל נושאים, החל משדרוג עשרות גינות משחקים, ההשקעה הרבה בגינון בעיר, ועד לנושאי ביטחון, תחבורה ועוד. התערוכה הקטנה הזו, משכה תשומת לב רבה מצד תושבים, שנהנו לראות את פניה היפות של העיר.

צל, שתיה ונגישות לנכים

השנה, על רקע החום הכבד ובמסגרת השדרוגים מהשנים שעברו,הוצללו שטחים נרחבים בפארק, בעיקר עבור המשפחות הממתינות, וכן במקומות בהם הצטברו תורים ארוכים של ילדים. כמו"כ, ניתן דגש גם על הנגשת הלונה פארק לילדים נכים, שזכו אף הם להשתתף בחוויות וליהנות ככל הילדים האחרים.

בנוסף, הוזמנה משאית שתייה קרה, שעמדה במקום במשך כל שעות הפעילות וסיפקה פטל קר לציבור הגדול. מדי יום נצרכו מספר שיא של כ-20,000 כוסות שתיה.

אושר מיוחד

מי שעוד נהנו מהלונה פארק בביתר, היו מאות ילדי משפחות החינוך המיוחד, ילדים בעלי נכויות, משפחות יתומים ואלמנות של "ביתר פמילי", וילדי משפחות מתנדבי ארגוני ההצלה, שזכו לשעות נפרדות ומיוחדות ללא עומס. "חייבים לראות כמה אושר היה נסוך על פניהם של הילדים המיוחדים, כדי להבין את השמחה שהבאנו להם. זה היה מרגש עד דמעות", אמרו בארגון המשפחות המיוחדות.

זו הפעם השלישית ברציפות שאנו מעניקים זאת לילדי העיר וזו כבר חזקה", אומר רובינשטיין. "אמנם לתת הכל בחינם זה לא מובן מאליו בכלל ומהווה מאמץ תקציבי גדול, אבל אנחנו מרגישים שליחות מיוחדת להקל על משפחות ברוכות ילדים ומשפחות אברכים, ובסייעתא דשמיא אכן הצלחנו לתת מתנה יפה לילדי העיר".

בנוסף הוא מבטיח, כי "לקראת השנה הבאה, אני מתחייב בעז"ה לתת דגש גדול על הטיפול בתורים הגדולים, ע"מ שההנאה של הילדים תהיה מושלמת ללא זמני המתנה ארוכים. כמו"כ אני רוצה לומר תודה גדולה לכל נותני החסויות המכובדים, במיוחד לקופ"ח לאומית ולחברת המשקאות טריפ, שהוכיחו את החיבור החזק שלהם לתושבי ביתר".



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    תותח רובינשטן והצוות ברוך ה

  2. 4

    כלכלבוד
    הלוואי אצלינו בירושלים

  3. 3

    סתם לידע יש את זה גם במודיעין עילית בחגים בחול המועד פסח או סכות פעם בשנה , וחבל על הזמן מה זה עושה לילדים הם נהנים עד הגג אז תודה גם לגוטרמן ר"ע שמפרגן גם לעירו כאלו דברים

  4. 2

    לביתר עילית יש אבא שדואג לתושבים

  5. 1

    וגם סבא (זיידא) מזיק